Selasa, 06 Desember 2011

BISMILAHIROHMANIROHIM

BISMILA


Allah.. Sukar nya mendidik nafsu yg senantiasa ingin membawa ku jauh dari Mu…
Allah resah ku mmikirkan apa yg perlu ku lakukan, taat kala bgtu sukar untuk ku melawanya…
Allah… aku tahu aku hanya hamba mu yg hina lagi menjijikan degan dosa-dosa yg pernah ku lakukan sama ada sadar dan tidak namun Ya Allah dalam sudut jauh hati ku aku ingin mencintai Mu merindu Mu dalam setiap saat hidup ku yg tak tahu tamatnya…
Allah…aku takut aku takut brada jauh darimu degan godaan dunia termasuk nafsu yg menggila yg ìngin menguasai ku, amat menguji iman ku…
Allah terkadang aku mau saja aku rasa cemburu dengan malaikat Mu senantiasa bribadah dan taat pada Mu…
Tertawa ku sendiri bla akal yg ku fikir ini memikirkan prkara yg entah apa-apa…
Allah…siapalah aku dalam pandangan mu ada kah aku dkm pandangan mu atau telah brpaling melihat hamba Mu yg hina ini…
Allah janganlah enkau murka pada ku… ALLAHUROBI…ALLAH…ALLAH ampun kan dosa-dosa ku dosa kedua orang tua ku dosa yg ku cintai dosa sahabat-sahabat ku dosa muslimin muslimat trmasuk golongan beriman sebelum kami… Amin ya robal alamin.......

Tidak ada komentar:

Posting Komentar